Petr Olašin
Poradenství se věnuji nepřetržitě 24 let. Využívám nejmodernější online srovnávače. Klientům pomáhám i s řešením pojistných událostí, správným nastavením částek, aby např. nemovitost nebyla podpojištěna a auto nadpojištěno a v rámci programu SPRÁVA SMLUV hlídám důležité parametry k výročí smlouvy a je-li to pro klienta výhodné navrhuji úpravu. Tato služba klienta nic nestojí a může jen získat, například, když sazby úvěrů časem zase klesnou, zajistím jim nižší úrok i mimo fixaci hypotéky.
Většinu věcí i uzavření smluv lze řešit také na dálku s akceptací platbou.
K dispozici jsem po domluvě v kanceláři Ostrava / Frýdek-Místek nebo u klienta (doma / práce).
JAK FUNGUJE UZAVŘENÍ NA DÁLKU?:
1. Telefonát s klientem, kdy zjistím, jakou smlouvu potřebuje a jaké limity.
2. Příprava modelací a zaslání na mail klienta.
3. Online schůzka (Skype, Zoom apod.) nebo tel. hovor. U online schůzky klient vidí mou obrazovku a sám si může přenastavit pojistné částky a vidí okamžitě i změnu ceny.
4. Návrh smlouvy je odeslán na mail klienta, který po kontrole podepíše na svém telefonu, tabletu apod.
5. Pojišťovna provede kontrolu a je-li vše v pořádku, zašle klientovi akceptaci smlouvy na mail, popř. uvede výluky kvůli zdravotnímu stavu.
6. Klient uhradí první pojistné k datu počátku PS a smlouva začíná platit. U některých pojišťoven a připojištění ještě běží čekací doby, než dojde k možnému plnění.